24april

Nu är det mesta fixat tills imorgon allt från vitaridbyxor, hjälm, vitaridhandskar, pärlörhängen, glitterspännen, tvättad ponny (som är VIT för en gångskull:D), träns med massa glitter/strass, kavaj, skjorta, alla papper till hästen m.m. Det är ganska så illa vilken snobbig sport det här är, hihi. Men det är kul. För er som inte har fattat så ska jag och tävla imorgon. Hoppning i Säffle blir det. Klass Lb+5 regional. Ska bli riktigt kul, är tävlingsugen som bara den nu. Fast får se hur det går imorgon, är sleten som bara den efter allt resande!

Kom hem tidigare än förväntat från Halmstad förut. Alltså ååe så fint det är där nere! Skolan var också riktigt fin! Vill verkligen dit.. Ända problemet är att det är så himla långt bort och det blir svårt att ta sig ut på tävlingar och så. För om jag går på Lillerud har jag tillgång till det och sen även om jag köper en till ponny som jag ska ha och tävla med.. så aa blir det lättare att va på Lillerud. Men det lutar väldigt mycket åt Plönninge faktiskt. Fast jag kommer sakna alla här som bara den ju! ;( menmen.. Kommer på loven i sånafall.

Nej nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp i morgon och va någorlunda pigg! Så godnattens;-*

Snodde bilden från Emma. Bild på ett av ridhusen och ett av stallen.(lägg märke till att gräset och träden är riiiktigt gröna)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0