Söndag, Hopptävling Säffle

Nu sitter jag i min säng med min dator och är helt jäkla sleten efter helgen som vart! Funderar på att gå och lägga mig snart faktiskt, huhu.
Tävlingen i dag gick verkligen piss. Vägra ut oss på första hindret. Hade två försök på oss och Smokie ville verkligen inte hoppa. Hm. Men det berodde på att han blev osäker på framhoppningen där vi hamna fel på ett hinder och hann inte hoppa igen förens vi skulle inn. Men ska tagga och träna tills nästa hopptävling som är den 16/5 i Christinehamn som ska gå bra!

I morgon är det ju måndag igen.. Det betyder skola. Usch!.. Men det är inte alls länge kvar nu tills det är sommarlov och jag slipper den här skolan som är den sämsta skolan ever. Ska bli så hiiiiiiiimla skönt.


haha,inte den snyggaste bilden. Men det syns att han är VIT:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0