nationellahopptävlingar

tjaa ;)

hur är det med er då? själv är man väldigt mätt! har precis lagat mat och innan det var jag och handla, så cool som jag är.. hähä. allt börjar flyta på riktigt bra nu, man börjar vänja sig vart allt är och vad alla heter m.m. men har nog inte fattat att jag har flyttat än? känns som jag är på semester.. men icke. tror det kommer bli tre sjuk roliga år! bara lilla Smokie som saknas så blir allt perry. men han kommer nog ner den 19sep, om jag nu hittar någon bra stallplats. iiieh vad jag längtar!

Idag har jag varit med och hjälpt till på de nationella hopptävlingarna som går precis utanför mitt fönster. det har varit hur kul som helst. satt vid insläppet med eva och höll ordning på alla som skulle in och ut och så. har sett  många snygga hästar och duktiga ryttare. riktigt grymt!

Tänkte sno några bilder från karin, som har fotat med sin systemkamera under dagen så ni får se.. hähä;) (a men lägger in dom lite senare isånafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0