26aug

Tjaa

Har precis varit och ätit, och nu är jag sjukt mätt så jag sitter här och degar.
Dagen har varit riktigt härlig idag! började inte förens halv 10 idag, så det blev sovmorgon fram till halv 9, mums. Hade bara två lektioner, matte och kemi. Så slutade klockan halv 2, då det blev gå in till Lund för att köpa lite skolgrejer m.m. Sen blev det hem, plugg, äta. och nu sitter jag här som sagt.. Ska snart gå till craafordhallen för att kolla när Emma och Olivia rider och sen ska jag ringa till älsklings Hanna som kanske kommer ner hit nästa helg! :DD saknar dig sjukt mkt!

Igår blev det en lyckad kväll i malmö med Eva, Karin, Kajsa och Nella. Var på malmö festivlen där nrj in the park va och massa grymma artister som seanbanan, lazee, kato, mohombi, rasmus seebach. rawr.

Imorgon blir det skola och sen kika på de nationella tävlingarna precis utanför mitt fönster, hähä. bäst utsikt har jag. Sen under helgen blir det hjälpa till på tävlingarna, som ska bli riktigt kuul. tror både maria gretzer, svate johansson, royne zetterman ska vara med.

Får se om jag hinner skriva något under helgen. Laddar iallafall upp lite bilder sen igår, i nästa inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: EvaLena Heinered

Lyckliga du. Njut...och gör allt som jag inte skulle rekommendera dig till att göra.

2010-08-29 @ 23:00:07
URL: http://heinered.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0