1juniiiiii

Hejsan

Nu ska jag orka skriva ett inlägg! hehe. Har blivit lite segt med inlägg denna veckan, som ni kanske märkt.. ;) Men de har ju vart så härligt väder ute, så jag skyller på det! haha.

Helgen har varit fullt upp iallafall, men det gillar vi.
Lördagen; blev det åka till Bellevue med Smokie och starta vår andra dressyrtävling detta år. Startade även vår första La:1 som gick skit bra, fick 65% blev trea precis utanför placering och sen starta vi även en lb innan det som gick mindre bra, 64% men det kändes kasst! Kom hem runt sex, då det blev thai mat med familjen, mums.
Söndag; Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde på dagen? huhu. Men på kvällen var jag iallafall iväg på bio med Sofie och Emelie, såg den efterlängtade Sex and the city 2. Den var helt okej, älskar början på den iallafall! 
 
Imorgon ska jag in till staden och kika efter balskor och lösögonfransar, skriver nog ett inlägg då också.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0