4juni

Hellue.

Hur mår ni idag då? själv mår man mycket bra! Är bara en aning trött just nu, tror faktiskt jag ska lägga mig om en stund.. hehe lika bra så jag är pigg tills i morgon. Då det blir den sista klassresan med 9B, som jag har gått i samma klass med ända sen dagis och fram till nu(nästan alla iaf). Så det ska ju bli lite sorgligt, Men ändå så väldigt härligt att komma till en ny klass där alla har samma intresse.
Så i morgon blir det åka upp till Sandviken.. som ligger någonstans?.. och sen så kommer vi inte hem förens Söndag klockan 16.00. hoppas på att vädret håller i sig, så blir det prima.

Dagen har annars varit allmänt slö idag igen. Åkte till skolan i morse men vi skulle bara städa ur våra skåp, så fick vi sluta. Så jag åkte hem och la mig på gräsmattan med bikini och sooola hela dagen. ääälskart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0