Måndag

Goddaag♥

Idag har jag varit duktig och sommarjobbat! huhu. Fick reda på att jag hade ett jobb i går kväll. Så idag blev det åka till Orrby för att sälja jordgubbar. Började klockan två idag och skulle ha jobbat till sex, men jordgubbarna tog slut så jag fick sluta klockan tre. Det var extremt härligt! Fattar inte hur jag ska orka sitta fyra timmar när jag tyckte det var jobbigt med en timme! gosh.. det kommer bli en dryg dag i morgon....

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. mest solat.. hälsa på söthanna som jobbar i hasseldalen också.

Nej nu ska jag fortsätta kika på O.C, hihi.. har kollat slut på sexandthecity så nu börjar jag på nästa serie.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0