onsdag, 23 juni

ååe klockan är redan elva.. och jag som hade tänkt att sova super tidigt idag! Men icke. Ska fixa lite tills i morgon innan jag lägger mig så slipper jag göra det i morn på morgonen. Har nämligen det tidiga passet imorgon med att sälja jordgubbar så jag måste gå upp tidigt... det gillas inte. Men det ska bli himla gött sen när jag får lön, hihi.

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. mest soolat.. jobbade en stund också, men det blev inte så länge eftersom det inte fanns några jordgubbar kvar att sälja.
Var lite spontan förut också och klippte lugg.. hehe. Så himla trött på mitt hår! Så ska nog ta och boka klipp och färg tid hos Emelie snart.

Nej nu måste jag verkligen sova, så gonattttt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0