torsdag 24juni

Goddag :)

Har preciis duschat efter ett väääldigt svettigt ridpass med både Smokie och sen Zera. Nu är jag död och ska snart sova! hihi. Men båda gick super! eller i allafall Zera. Smokie var spänd och stel som en pinne, men gick bra efter en stund. Så nu är jag verkligen taggad till att rida.. Har blivit lite segt med ridningen denna veckan eftersom jag har jobbat, men ska försöka komma igång nu. och då blir det stenhård träning.Huhu. Ska försöka komma i gång med träningen för mig själv också som det har varit vääääldigt segt med de senaste veckorna pga av mitt knä.. Men det börjar bli bra nu så jag ska faktiskt försöka mig på att gå en stund i morgon.

Jobbade idag också.. säger bara jävligt mycket folk och jordgubbar...

Imorgon blir det jobb igen.. och sen på kvällen blir det fira midsommar hemma med familjen, mys. Men skriver nog något inlägg i morgon också för nu ska jag sova.. godnatt ♥


Gamla bilder, på midsommar nårga år tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0