19maj

Hejsan

Har precis kommit in efter två ridpass med Smokie och Zera. Med smokie blev det åka till Lillerud och träna dressyr för Babs, går bara bättre och bättre. Tränar som bara den inför den 29/5 då det är dressyr tävling i Bellevue. Fast innan de blir det hopptävling i Grums, som är nu till helgen. Då det även är kval i Tekna cup som jag har planerat att vara med i, ska bli riiiiktigt kul!
Red ju Zera också. Men henne blev det inte alls långt pass efter som det var så jävla mycket MYGG. uuurch.

Nej nu ska jag kika på något avsnitt av satc innan jag lägger mig och även klia sönder alla jävla myggbett jag har på heeeela min rygg. Så nu vet ni.. Godnatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0