24maj

Hejsan.

Kom precis hem från skolan för någon timme sen! var kvar och fixa på min klänning och nu är jag grymt trött. Blir att gå ut och rida Smokie om en stund, ska träna som f'n tills söndag!
Tävlingen igår gick ganska bra. Orkar inte skriva så mycket om det men jag missa iallafall första klassen och sen i andra klassen klara vi oss precis för att komma till omg 2, där det gick super bra tills dommaren säger att nästa ryttaren ska börja hoppa när jag inte hade hoppat klart. Så jag svängde förbi de sista hindret och blev då uteslutna! surt.. men är taggad tills nästa hopptävling eftersom Smokie var så himla duktig!
men farväl!

Kommer inte skriva så mycket under veckan, bara så ni vet;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0