andra maj

Alltså jag kommer sova så hääääääär scönt inatt! Är verkligen slut efter den här helgen och dagen. Undrar hur jag ska orka med skolan till veckan. huhu.

Idag blev det stiga upp klockan 8 och sen åka till lillerud och fixa i ordning Stillingson, alltså han blev sjukt blankt och super snygg! Sen när han var klar åkte vi i väg till Grums och Sofie och Stillingson starta en Lb:2, Gick halvt bra för dom.. men grymt snygga var dom!
Sen blev det hem och rida dressyrpass på både Smokie och Zera en timme var, det var jobbigt kan jag säga. Men båda gick verkligen as bra tillslut, hihi.

Nu har jag maaaaassa skolarbeten att göra och träna på. Slöjdinlämning, SO hursvergiestyrs prov, Hemkunskapsprov, stoort tyskaprov, nationella i biologi. blääää, kill me?
Så nu måste jag plugga, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0