fredag!

ååe, nu funkar äntligen mitt internet! De åska ju så himla mycket igår så det blev något konstigt med vår ström. Strömmen funka i bara halva huset och vattnet funkade inte alls. Men nu fungerar det som de ska!!

Har precis kommit hem från skolan.. Emma var gullig och körde mig hem. Men det var blött! eftersom hon körde moped. Så nu ska jag ta och bli varm och torr innan jag går ut och rider.

Skoldagen idag har faktiskt bara varit kul. Hade bara fyra ganska korta lektioner och dom var slappa! Lärde oss även att dansa vals, haha och det gick prrrima.

Ikväll hade jag tänkt att åka till hasseldalen med heela vår klass för att grilla, men det regnar så det blev inget. Blir nog någon gång nästa vecka istället. :) Så ikväll blir det nog tjejkväll, mys det med;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0