den13maj

Hejsan.

Har inte hunnit med att skriva under veckan.. Men ska försöka hinna med nu när jag ändå har ledigt! ;)

Idag har jag nästan inte gjort ett piss, Är genom förkyld så det var ganska så härligt. Men hade tänkt att åka kika på Emma när hon tävla men hade ingen skjuts så det blev stanna hemma och stor städa mitt rum som såg förjävligt ut! Låg typ kläder och grejer över heeeela rummet, Men nu är det borta och alldeles super rent och fint, hiho. Annars är det väldigt tråkigt väder ute.. dystert.. Menmen, passa bra att städa en sånhär dag iallafall.

Imorgon har jag tänkt att åka in till staden med lillamiss Emma och shoppa och även kika på balkläder, se om jag hittar något nu då.. Men de gör jag sääkert.

Nu ska jag ta och sova så jag orkar upp i morgon, ska upp på morgonen och rida både Zera och Smokie innan vi drar in till staden. Gonatt ;-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0